Unico Travel

Case Unico Travel

Unico Travel streeft ernaar om reizigers op een unieke en exclusieve manier kennis te laten maken met Latijns-Amerika. Ze wilden beter zichtbaar worden in de zoekresultaten van Google, maar dat was voor hen een uitdaging door de sterke concurrentie van grote reisorganisaties.

Op basis van een long-tail keyword strategie begonnen ze op ons advies te bloggen over hun reizen en bestemmingen. Deze artikelen deelden ze via social media en e-mailmarketing. In de loop van de tijd resulteerde deze strategie in in veel topposities in de zoekresultaten van Google. Ze verschenen ook als featured snippets bij bepaalde zoekopdrachten.

Na het succes van deze long-tail keyword strategie hebben we besloten om de sitestructuur aan te passen om ervoor te zorgen dat de blogartikelen de landingspagina’s beter ondersteunen. Dankzij slimme interne links genereerden we meer verkeer via de artikelen naar de landingspagina’s. Deze landingspagina’s begonnen daardoor ook beter te ranken.

Resultaat

Organisch zoeken is nu het belangrijkste kanaal voor Unico Travel en is in 2022 met meer dan 500% gegroeid ten opzichte van 2018.

SEO Unico Travel

Travel SEO met Travel Imagineering

Travel SEO is een continu proces is dat voortdurende inspanning en aanpassing vereist. Door gebruik te maken van de Travel Imagineering aanpak kan jouw reisbedrijf effectief door de digitale wereld navigeren. Met onze uitgebreide, actiegerichte rapporten en online adviezen krijg je waardevolle inzichten om uw klim naar de top van de zoekresultaten te stimuleren, meer relevante reizigers aan te trekken en onvergetelijke droomreizen te verkopen.

Gratis SEO tips?

Vul onderstaand formulier in en je ontvangt ze in je mailbox!